Cena
Stav zboží
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Zaplní vaši domácnost krásně znělým zvukem – moderní Bluetooth mikrosystém Philips TAM4505 nabízí zvuk ve výborné audiokvalitě a RMS výkon 60 W. Ve výbavě má CD mechaniku, USB pro nabíjení i přehrávání, AUX In vstup, FM/DAB/DAB+ tuner a vylepšuje zvuk pomocí DSC digitálního nastavení.
můžete mít ZÍTRA
Moderní a především výkonný hudební mikrosystém o výkonu 18 W RMS. Nabízí Digital Sound Control, reproduktory mají konstrukci Bass Reflex. Zvládá CD, USB flash, FM, má Bluetooth, audio vstup 3.5 mm, disponuje budíkem, hodinami.
můžete mít 4.6.
Moderní a především výkonný hudební mikrosystém o výkonu 100 W RMS. Nabízí Digital Sound Control, reproduktory mají konstrukci Bass Reflex. Zvládá CD, USB flash, FM, DAB/DAB+, má Bluetooth 4.2, audio vstup 3.5 mm, disponuje budíkem, Wifi 802.11 a/b/g/n, hodinami, displej je TFT.
můžete mít 4.6.
Nadčasový vzhled, kvalitní výbava, super zvuk – výkonný a elegantní Bluetooth mikrosystém Philips TAM4205/12 vás rozhodně nezklame. Nabízí možnost streamování muziky a podcastů, přehrávání CD disků, reprodukci hudby z USB zařízení i ze zdroje zvuku připojeného audio kabelem. Výkon mikrosystému je 60 W, zvuk lze upravit pomocí DSC režimů.
můžete mít ZÍTRA
Moderní a především výkonný hudební mikrosystém o výkonu 50 W RMS. Nabízí Digital Sound Control, reproduktory mají konstrukci Bass Reflex. Zvládá CD, USB flash, FM, DAB/DAB+, má Bluetooth 4.2, audio vstup 3.5 mm, disponuje budíkem, WiFi 802.11 a/b/g/n, hodinami, displej je TFT.
můžete mít 4.6.
Krásně ozvučí obývák, kuchyň, pracovnu nebo jinou místnost – moderní Bluetooth mikrosystém Philips TAM3505 nabízí zvuk ve výborné audiokvalitě a RMS výkon 18 W. Ve výbavě má CD mechaniku, USB pro nabíjení i přehrávání, AUX In vstup, FM/DAB/DAB+ tuner a vylepšuje zvuk pomocí DSC digitálního nastavení.
Momentálně nedostupné
Společnost Philips & Co. byla založena v roce 1891 v nizozemském Eindhovenu s cílem uspokojit rostoucí poptávku po žárovkách, která nastala v důsledku komercionalizace elektřiny.
V září roku 2004 představil Philips novou filozofii značky nazvanou „sense and simplicity”, která se pro společnost stala mezníkem nové cesty vpřed. „Sense and simplicity” odráží snahu společnosti Philips být tržně orientovanou firmou poskytující služby a dodávající výrobky, které plní slib řešit skutečné potřeby zákazníka, snadno se používat a být přitom moderní.
Společnost dnes nabízí širokou škálu produktů v mnoha sekcích např. televizory, domácí zábava, počítačové produkty, telefony, příslušenství, kuchyňské přístroje, potřeby pro domácnost, osobní péče a další produkty.