Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 29766440

TCL 65C645

TCL 65C645

Záruka 5 let: prodloužení záruky registrujte ZDE.
Dárek SledovaniTV na 6 měsíců na 4 zařízeních. Postup registrace ZDE.
QLED TV s rozlišením 4K Ultra HD (3840×2160) o úhlopříčce 164 cm (65"), tunery DVB-T/T2 (HEVC)/C/S/S2, Skylink FastScan, vysoký dynamický rozsah Dolby Vision, HDR10/10+, HLG. OS Google TV, Wi-Fi 5, Bluetooth, DLNA, vestavěný Chromecast, HbbTV 2.0, integrovaný Google Assistant, herní TV – pokročilé herní funkce (ALLM, VRR, 120Hz), multimediální USB přehrávač. Prostorový zvuk Dolby Atmos. Rozhraní: 3× HDMI 2.1 (eARC, CEC), 1× USB 3.0, LAN port, sluchátkový výstup, optický audio výstup, CI+ slot.
Celý popis
Ušetříte 2 000 Kč 17 990 Kč
15 990 Kč
Zboží od: MALL
Ušetříte 2 000 Kč 17 990 Kč
15 990 Kč
Nízká cena ověřena
Doprava zdarma
S novou kartou za

13.5.2024 na vaší adrese
K doručení lze objednat výnos až do bytu, zapojení a odvoz starého spotřebiče

Recenze (0)

Ověřený tester
1.8.2023
Testuj.to recenze
Značka TCL mě naprosto překvapila. Nečekal jsem, že za danou cenovku bude mít televize takto kvalitní obraz. Velmi živé barvy, skvělý kontrast a 450 nits podsvícení je na danou kategorii a danou cenovku velmi špičková hodnota. Velkým plusem je, že TV běží na operačním systému Google TV, kde je obrovsky možná škála využití a stažení nejrůznějších aplikací. Zvuk TV je také velice nadprůměrný na danou hodnotu. Podpora HDR10+ nebo třeba Dolby Vision je jen takovou třešničkou na dortu. Velmi chválím i použitý bluetooth ovladač, práce s ním je zase někde jinde než s obyčejným IR ovladačem. Velmi se mi líbí i možnost hlasového vyhledávání v češtině ať už pomocí vestavěného mikrofonu TV a nebo pomocí mikrofonu integrovaném v ovladači, komfort vyhledávání je pak někde naprosto jinde. Drobnou kritiku budu mít jen k nepříliš povedené aplikaci pro telefon, ale s takto dobrým ovladačem s možností hlasového vyhledávání stejně není ani tolik potřeba. Značka TCL mě velice mile překvapila!
QLED
Microdimming
Bluetooth ovladač včetně hlasového vyhledávání
Nízký inputlag
Rychlé spuštění
Google TV
Na danou cenovku opravdu vynikající obraz proti "renomovaným" značkám
450 nits podsvícení na LCD velmi dobré
HDMI 2.1
Dolby Vision
Bezel less
Skromná neoslňující stavová LED
Mizerná aplikace
Nepodporuje AirPlay 2
Anonymní
11.10.2023
Ověřený nákup
Výborný produkt som spokojný!
Ověřený tester
13.8.2023
Testuj.to recenze
TCL 65C645 jsem testoval hlavně při hraní her a jsem s ním spokojený. Hry na něm díky 120 Hz běží opravdu plynule a barvy vypadají úžasně. Občas se jas přes celou obrazovku nedá srovnávat s jinými televizory, které jsem zkoušel. Ale pokud hrajete s přáteli, všichni mají dobrou kvalitu výhledu, ať už sedí kdekoli. Televize vypadá velmi dobře i bez velkého rámu kolem něj. Jedinou nevýhodou je HDR, které by mohlo být lepší, ale za cenu, kterou jsem zapaltil je to stále obstojné.
Vynikající kvalita obrazu
Elegantní a moderní design
Konkurenceschopná cena
Podpora Dolby Vision
Průměrná kvalita vestavěného zvuku
Občasné zpoždění softwaru s dálkovým ovládáním.
Ověřený tester
13.8.2023
Testuj.to recenze
Televízor TCL 65C645 je dizajnovo naozaj krásny. Ponúka mimoriadnu kvalitu obrazu, ktorá skutočne umocňuje zážitok zo sledovania. V kombinácii s ľahkým a minimalistickým dizajnom je televízor krásnym doplnkom každej miestnosti. Integrácia Google TV je určite užitočná funkcia, ktorá uľahčuje prístup k obľúbeným aplikáciám a programom. Avšak občas som zaznamenal určité oneskorenie medzi diaľkovým ovládačom a funkciami televízora. Hoci by ma to neodradilo od kúpy, stojí to za zmienku. Vstavané reproduktory neboli nič moc, ale po pripojení k externým reproduktorom sa zážitok rozhodne zlepšil. Televízor by som odporučil, som spokojný.
Vynikajúca kvalita obrazu
Elegantný a moderný dizajn
Konkurenčná cena
Podpora Dolby Vision
Priemerná kvalita zabudovaného zvuku
Občasné oneskorenie softvéru s diaľkovým ovládaním.
Ověřený tester
11.8.2023
Testuj.to recenze
Televizor TCL 65C64 ocení lidí, kteří rádi streamují kvůli integrovanému Google TV. 4K rozlišení a podpora HDR je velké plus, vzhledem k cenové kategorii. Skvělý elegantní design televizoru s tenkým profilem a minimálními rámečky. Štíhlá konstrukce má ale špatný vliv na kvalitu zvuku.
Tenký profil
Podpora HDR
4k rozlišení
Plynulost Google TV
Ověřený tester
11.8.2023
Testuj.to recenze
Televízor TCL 65C645 vyniká pri streamovaní a hraní hier úžasným obrazom 4K a funkciou HDR, ktorá vás upúta. Vstavaný Google TV ponúka jednoduché prezeranie aplikácií. Moderný dizajn televízora s tenkým profilom a minimálnymi rámčekmi je veľkým plusom. Štíhla konštrukcia však môže ovplyvniť kvalitu zvuku.
Tenký profil
Podpora HDR
4k rozlíšenie
Plynulosť Google TV
Ověřený tester
9.8.2023
Testuj.to recenze
Tato televize je ideální pro lidi, co mají rádi kino a veliké obrazovky, jedná se o levnější alternativu, což ale není poznat na kvalitě provedení televize. Televize má díky spolupráci společnosti TCL se společností Dolby Atmos dokonalý zvuk. Televize se neseká a nabízí širokou škálu aplikací od Google. Televize má díky chytrému ovladači hlasové ovládání, které funguje správně. Televize se hodí i do menšího obývacího pokoje a díky širokým nohám má i dobrou stabilitu.
zvuk
kvalita obrazu
hlasové ovládání
qled
trochu moc veliký
občas pomalý
Ověřený tester
9.8.2023
Testuj.to recenze
Tento televízor je na môj vkus príliš veľký, ale keďže má dobrý obraz, tak aj v menšej obývačke si nájde svoje miesto a dobre sa naň pozerá. Človek má doma také malé kino, rozlíšenie QLED, možno práve preto je to taký zážitok. Vo zvuku je počuť zapojenie spoločnosti Dolby Atmos, televízor má dobrý zvuk a skvelé výšky. Keď som si televízor priniesol, tak som sa obával stability, ale tá je vďaka možnosti dať nohy na široko dobrá a televízor je stabilný. Jedná sa o televízor, ktorý je fajn a myslím si, že si nájde cestu do každej rodiny.
zvuk
kvalita obrazu
hlasové ovládanie
qled
trochu moc veľký
občas pomalý
Ověřený tester
1.8.2023
Testuj.to recenze
Som veľmi príjemne prekvapený kvalitou obrazu a celkovo značkou TCL. Nečakal som taký veľký rozdiel oproti "značkovej" konkurencii, ale tu za danú cenu dostanete oveľa, oveľa viac. Obraz je na tú cenovku úplne neskutočný, krásne živé farby, čierna je naozaj čierna (to som ešte u LCD nevidel) a veľmi badateľná je aj intenzita podsvietenia, ktorá je oproti konkurencii za rovnaké peniaze niekde úplne inde. Veľmi oceňujem aj funkciu lokálneho stmievania a podporu Dolby Vision. Vďaka Google TV má TV veľmi široké využitie a ponúka nepreberné množstvo aplikácií, či už ide o streamovacie platformy alebo aj kopu ďalších užitočných a zábavných aplikácií. Zvuk TV je tiež skvelý napriek tomu, že repro má približne rovnaký výkon ako v mojom predchádzajúcom TV. Značka TCL ma veľmi príjemne prekvapila vo všetkých možných ohľadoch. Za málo peňazí obrovské množstvo muziky.
QLED
Microdimming
Bluetooth ovládač vrátane hlasového vyhľadávania
Nízky inputlag
Rýchle spustenie
Google TV
Za danú cenu naozaj vynikajúci obraz oproti ""renomovaným"" značkám
450 nits podsvietenie na LCD veľmi dobré
HDMI 2.1
Dolby Vision
Bezel less
Skromná neoslňujúca stavová LED
Mizerná aplikácia
Nepodporuje AirPlay 2
Ověřený tester
29.7.2023
Testuj.to recenze
U této TV jsem měl strach že značky ale musím uznat že předčila mé očekávání jak z důvodu top obrazu při hraní her tak při sledování filmů (není rozrostřeno), dále rychlosti reakce v prohlížeči i v samotné TV,má také dostatek appek které ihned reagují a nesekají se jako u ostatních TV.Bohuzel jsem čekal lepší zvuk ale to je asi má chyba jelikož jsem zvyklý u TV na soundbar a tak jsem to vyřešil i tentokrát ale i přesto tuto TV doporučuji
Obraz , jednoduché nastavení a ovládání, úzký rám
Tato tv by si zasloužila lepší zvuk
Ověřený tester
29.7.2023
Testuj.to recenze
Pri tejto TV musím vyzdvihnúť obraz ktorý má veľmi živé farby a tým pádom sa skvele hodí na hranie hier ,a hlavne film je film , veľmi rýchlo reaguje ako v prehrávači tak aj v nastaveniach TV, ďalšia vec ktorá ma prekvapila je hlasové vyhľadávanie cez inteligentný ovládač,za tieto peniaze TV prekonala moje očakávania a vrelo túto TV odporúčam
Obraz , jednoduché nastavenie a ovládanie, úzky rám
Táto TV by si zaslúžila lepší zvuk