Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 30701184

TCL 65C845

TCL 65C845

Záruka 5 let: prodloužení záruky registrujte ZDE.
Dárek SledovaniTV na 6 měsíců na 4 zařízeních. Postup registrace ZDE.
Prémiová Google QLED TV s Mini LED podsvícením a rozlišením 4K Ultra HD (3840×2160) o úhlopříčce 164 cm (65"), tunery DVB-T/T2 (HEVC)/C/S/S2, vysoký dynamický rozsah Dolby Vision, HDR10/10+, HLG. OS Google TV, Wi-Fi 6, Bluetooth, DLNA, vestavěný Chromecast, AirPlay, HbbTV 2.0, hlasové vyhledávání, integrovaný Google Assistant, podpora Amazon Alexa, pokročilé herní funkce (ALLM, 144Hz VRR, FreeSync Premium Pro). Prostorový 2.1k zvuk, Dolby Atmos, integrovaný 20W subwoofer. Rozhraní: 2× HDMI 2.1 / 2× HDMI 2.0 (eARC, CEC), 1× USB 2.0, LAN port, sluchátkový výstup, optický audio výstup, CI+ slot.
Celý popis
27 990 Kč
Zboží od: MALL
27 990 Kč
Doprava zdarma
S novou kartou za

14.5.2024 na vaší adrese
K doručení lze objednat výnos až do bytu, zapojení a odvoz starého spotřebiče

Recenze (0)

Ověřený tester
28.7.2023
Testuj.to recenze
Jako vášnivý hráč bych chtěl vychválit módy a nastavení, které televize nabízí. Herní režim - Game master: podporuje VRR(obraz je plynulý s nízkým imput lagem), softwarově lze boostnout upscaling až na 240Hz. Byl jsem překvapen, že výrobce taktéž zahrnul podporu AMD Freesync Premium. Pro fanouška smart domácností je výhoda podpora asistenů všech 3 gigantů: Google, Alexa i Apple. C845 nabízí úžasnou konektivitu v podobě HDMI 2.1 (podpora pro nejnovější generace konzolí až na 4k120Hz) a Wifi 6. Lze taktéž doinstalovat Xbox game pass pomocí file manageru (oficiálně se v obchodu Google totiž Xbox Game pass nenachází). Zde ovšem pozor, protože Xbox Game pass je pouze jako "nouzovka" (zatím Xbox nabízí cloud gaming jen v 1080p60Hz). Na klasické sledování obsahu mi přijde nejlepší mód Film, který si vede dobře už podle továrního nastavení. Jako malý zápor musím zmínit docela velkou konstrukci hlavně co se týče hloubky televize. To je avšak pochopitelné vzhledem k tomu, co je vše zabudované.
Google TV
Velká konektivita (4x HDMI port)
VA MiniLED panel
Dolby Vision
Vzhledem k šikovnému balení od výrobce jednoduchá montáž
Delší instalace a aktualizace systému
pouze 1 USB port
Ověřený tester
13.8.2023
Testuj.to recenze
S televíziou som veľmi spokojný. Má ideálnu veľkosť (je to už slušná uhlopriečka) + na stene vyzerá krásne má krásnu hrúbku. Vďaka stmievacím zónam a Mini LED + 144hz technológii pôsobí tv naozaj ako z najvyššej cenovej kategórie. Zvuk s podporou dolby atmos je až neuveriteľný (zadný subwoofer vyzerá veľmi pekne a je vidieť že 60W už je na tv poznať) + ONKYO 2.1 zvuk. Ďalšou príjemnou správou je Game Master Pro 2.0. TV určite odporúčam, za príjemnú cenu veľa muziky.
Veľkosť
Skvelý obraz a jas
144hz panel
Mini LED
Stmievateľné zóny
Rýchlosť Google TV na TV
60W výkon
Lacné spracovanie ovládača
Bočný pozorovací uhol
Počiatočné nastavenie
Väčšia spotreba el. u TV
Ověřený tester
13.8.2023
Testuj.to recenze
Skvělá podpora Google tv umožňuje nekonečnou množství všech aplikací co Google play nabízí. Velice svižný systém na nabušené tv zaručuje nadstandardní rychlost a plynulost všech aplikací. Skvělý jas, černá je opravdu černá s Mini LED + QLED technologií. Opravdu slušný zvuk u 60W výkonu a ONKYO 2.1 zvuk. 144hz je vidět u HDR 10. Super Game Master Pro 2.0 pro herní konzole. Bleskurychlé zapnutí TV je také skvělé. Jediné mínus je horší pozorovací úhled oporti OLED tv a horší zpracování ovladače.
Velikost
Skvělý obraz a jas
144hz panel
Mini LED
Stmívatelné zóny
Rychlost Google TV na TV
60W výkon
Levné zpracování ovladače
Boční pozorovací úhel
Prvotní nastavení
Větší spotřeba el. u TV
Anonymní
24.4.2024
Ověřený nákup
Systém TV je svižný, TV rýchlo nabieha, rýchlo reaguje. Perfektne na ňom ide Kodi. Dokonca nie je problém ani s ovládačom, ktorý padne akurát do ruky a tlačidlá sú rozmiestnené logicky. Obraz je famózny, najmä 4k HDR10 film je zážitok vidieť. Zvuk na pomery TV super.
Rýchlosť TV
Obraz 4k HDR10
Pohodovy ovládač
Zvuk
Anonymní
8.2.2024
Ověřený nákup
Televizor má pěkný obraz i zvuk, vypadá dobře, ani s ovladačem nemám problém. Televizor má zřejmě trochu problém se sílou (kvalitou) pozemního signálu, předchozí televizor (taky TCL) problém neměl, tomuto se občas rozpadne obraz,
Dobrý obraz
dobrý zvuk
slabší tuner
Anonymní
15.11.2023
Ověřený nákup
Veľmi dobrý, kvalitný televízor za dobrú cenu
Anonymní
22.10.2023
Heureka recenze
Super obraz, Dobrý zvuk
provedení dálkového ovladače Orientace v menu
Ověřený tester
11.8.2023
Testuj.to recenze
Tato televize mě neskutečně překvapila ve zpracování obrazu. S MiniLED podsvícením a podporou Dolby Vision dosahuje vynikající černé i vynikajícího jasu. Antireflexní povrch je šikovným doplňkem, což umožňuje sledování i za nepříznivých světelných podmínek bez rušivých odlesků. Zvuk u této televize je velmi nadprůměrný. Subwoofer a technologie Dolby Atmos přináší dynamický zvuk . I pro hráče je to ideální volba. S frekvencí 144 Hz a podporou HDMI 2.1 je ideální na akční a sportovní hry. Tato televize je tak nejen pro sledování, ale i pro herní zážitky, rozhodně můžu doporučit.
Zpracování
Obraz
Zvuk
Podpora dolby Vision a atmos
Prvotní nastavení
Občasné záseky v systému
Ověřený tester
11.8.2023
Testuj.to recenze
Tento televízor má naozaj skvelý a jasný obraz, ktorý je dosiahnutý skvelou kombináciou technológií. MiniLED podsvietenie je zodpovedné za hĺbku čiernej aj výrazný jas, ktorý zabezpečuje kontrast a detaily vo všetkých scénach. Obrazový zážitok je potom podčiarknutý podporou obrazového formátu Dolby Vision, ktorý zaisťuje mimoriadne realistické podanie. Zvuková stránka tohto televízora je tiež nadpriemerná. Subwoofer spolu s technológiou Dolby Atmos vytvára skvelý zvukový prejav. Celkovo možno povedať, že tento televízor je ideálny pre filmových nadšencov a všetkých, ktorí ocenia špičkovú kvalitu obrazu a zvuku.
Spracovanie
Obraz
Zvuk
Podpora dolby Vision a atmos
Počiatočné nastavenia
Občasné záseky v systéme
Ověřený tester
11.8.2023
Testuj.to recenze
TCL 65C845 je televizor, který nabízí ohromující zážitek ze sledování díky své velikosti a vynikající kvalitě obrazu a zvuku. S jeho obrovskou 65 palcovou obrazovkou se můžete plně ponořit do sledovaného obsahu a vychutnat si každý detail. Barevné podání je živé a detaily jsou ostré, což vám umožní naplno si užít filmy, seriály nebo hrát hry. Kvalita zvuku je také úžasná a přináší skvělé zážitky při sledování filmů nebo poslouchání hudby. Menší ovladač je skvělým doplňkem, který je pohodlný na ovládání a snadno se s ním manipuluje. Jedinou nevýhodou je levný vzhled ovladače, který může některým uživatelům vadit. Celkově je však televizor TCL 65C845 skvělou volbou pro ty, kteří hledají televizor s velkou obrazovkou a vynikající kvalitou obrazu a zvuku.
Velikost tohoto televizoru je skvělá. S jeho 65 palci si můžete užívat obrovskou obrazovku a skvělý zážitek ze sledování.
Obraz na tomto televizoru je ohromující. Barevné podání je živé a ostré, ať už sledujete filmy nebo hrajete hry.
Zvuk je dalším pozitivem tohoto televizoru. Má skvělou kvalitu zvuku, která vám umožní plně se ponořit do sledovaného obsahu
Menší ovladač je také výhodou. Je pohodlnější držet a ovládat, a přitom se vejde do vaší ruky.
Ovladač tohoto televizoru působí levně. Plastový design a levný pocit při ovládání mohou být pro některé uživatele negativem.
Ověřený tester
11.8.2023
Testuj.to recenze
Televízor TCL 65C845 je skvelým zariadením na sledovanie obsahu aj hranie hier vďaka jeho veľkosti, fantastickému obrazu a kvalitnému zvuku. Menší ovládač je pohodlný na používanie, aj keď vyzerá lacno. Ak hľadáte televízor s veľkou obrazovkou a vynikajúcim zážitkom zo sledovania, tento model je pre vás ideálnou voľbou.
Veľkosť tohto televízora je skvelá. S jeho 65 palcami si môžete užívať obrovskú obrazovku a skvelý zážitok zo sledovania.
Obraz na tomto televízore je ohromujúci. Farebné podanie je živé a ostré, či už sledujete filmy alebo hráte hry.
Zvuk je ďalším pozitívom tohto televízora. Má skvelú kvalitu zvuku, ktorá vám umožní plne sa ponoriť do sledovaného obsahu
Menší ovládač je tiež výhodou. Je pohodlnejší na držanie a ovládanie, pričom sa stále zmestí do ruky.
Ovládač tohto televízora pôsobí lacno. Plastový dizajn a lacný pocit z ovládania môžu byť pre niektorých používateľov negatívom.
Ověřený tester
10.8.2023
Testuj.to recenze
Televize má opravdu hodně kvalitní obraz (ostrost a živost barev, hloubku) a zvuk, který dokáže působit i prostorově. Televize TCL má mnoho skvělých funkcí, vyzkoušeli jsme hlasové ovládání, apple AirPlay, Netflix , nainstalovali další aplikace a vše fungovalo skvěle a bez problému. Provozní instalace a nastavení bylo jednoduché a rychlé, je tam i možnost nastavení českého jazyka. I celkové ovládání je jednoduché a přehledné. Zatím jsme nenašli negativum.
Kvalita obrazu
Kvalita zvuku
Funkce televize
Rychlost reakce
Jednoduché a přehledné nastavení televize
Možnost Apple AirPlay
Jednoduchá prvotní instalace a nastavení
Na nic jsme zatím nepřišli
Ověřený tester
10.8.2023
Testuj.to recenze
Televízor značky TCL prekonal naše očakávania. Skvelý obraz (farby, ostrosť, hĺbka), ako aj zvuk, ktorý dokáže pôsobiť priestorovo. Veľmi jednoduchá počiatočná inštalácia a nastavenie. Možnosť nastavenia aj českého jazyka. Celkové ovládanie televízora je pomerne jednoduché (aj babička to zvládla) Páči sa mi aj funkcia Apple AirPlay, ktorá fungovala na jednotku, rýchlo a kvalitne. Využili sme aj inštaláciu ďalších aplikácií. Doteraz sme neprišli na žiadnu nevýhodu televízora. Mala som obavy z takejto veľkej televízie v dome, ale sledovanie filmov dostalo iný rozmer a je to oveľa lepší zážitok.
Kvalita obrazu
Kvalita zvuku
Funkcie televízora
Rýchlosť reakcie
Jednoduché a prehľadné nastavenie televízora
Možnosť Apple AirPlay
Jednoduchá počiatočná inštalácia a nastavenie
Na nič sme zatiaľ neprišli
Ověřený tester
28.7.2023
Testuj.to recenze
Rozhodoval som sa medzi kúpou Samsung QE55QN91A a TCL C845. Nakoniec zvíťazil model C845 kvôli 576 stmievateľným zónam a 144hz panelu. Pochváliť musím veľmi kvalitné podanie formátu HDR10+ (farby sú absolútne neuveriteľné). Vďaka tenkým rámikom a kvalitnej konštrukcii pôsobí televízor v miestnosti luxusne. TCL sa rozhodlo použiť audio od Onkyo, tu si myslím, že dominuje nad konkurenciou vo svojej cenovej triede. Disponuje vstavaným subwooferom s celkovým výkonom 60W a podporou Dolby Atmos. Zvuk v menšej obývačke tým pádom krásne vynikne a susedia "budú nadšení". Nie je potrebné nič nastavovať, televízor automaticky rozpozná formát prehrávaného zdroja. Ako mínus považujem len 1 USB port - rád by som zároveň pripojil externý disk a k tomu periférie ako je myš a klávesnica. Dá sa vyriešiť dokúpením USB hubu.
Google TV
Skvelá konektivita (4x HDMI port)
VA MiniLED panel